Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2009 17:31 - Прозрение
Автор: nes Категория: Политика   
Прочетен: 1880 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 19.04.2009 20:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Съжалявам, че трябваше точно днес да стигна до това прозрение. Празник е, но ако погледнете новинарските сайтове, по нищо не личи да сме празнично настроени. А подозренията, които имам от много време насам, днес ми дойдоха като прозрение.
Съжалявам съграждани и съдържавници, че трябва да ви го кажа....
Но отново Великден е осеян с повече смърт, отколкото усмивки, отново чалгата оглася улицата ми, отново Бойко и Серго се хващат за гушата, отново градът ми е мръсен и отново се наслушах на приказки, че  България не е място за живеене. Но където и да отиде Българина, той носи частичка от родното в сърцето си и сее само грехове, било то кражби или убийства, било то неумело шофиране. И какво? Докога ще ви чета постингите. Докога всеки ще ми се жалва за помията, в която живее. Абе хора, защо един от вас не видях, нали сте ми толкова честни. Пишете тук няколко хиляди човека, във форумите пишат стотици хиляди. Простата аритметика показва, че поне 50% от нас трябва да са честни, трудолюбиви и не знам си още какво. Да, ама не.
Преди 20 години изгонихме комунизма от България. Да, ама явно на нас не ни се живее свободно. Нещата излязоха от контрол. И когато искахме да сме свободни, ние започнахме да се надцакваме, да си пречим и да се избиваме. И сега, макар и скришом, излизаме да протестираме и искаме да въведем същите правила, които отричахме, защото свободата се оказа голяма хапка за нас. Защото на Гошко му се пие в парка, но след това той трябва да пребие някого, пък на Иванчо му трябвали пари и решил да прецака държавата, държавата пък решила, че малко й се плаща. И си плащаме на бат Бойко и Серго за техните прищевки, и си събираме благотворително пари, които потъват в джобовете на мобилните оператори и БТВ.
След като претеглих, прецених и помислих за тези неща, които са само малка част, защото трябва да пиша, докато си съсипя маникюра, но се събудих с прозрение. И сигурно в това число съм и аз. Няма какво да си кривя душата. Твърде вероятно е и аз да съм от милионите, които се заблуждават, че са честни и трудолюбиви. Но нека си го признаем.... Боклуци сме! Нас никой не ни иска. Който ни опознае вече никога не иска да има вземане, даване с нас. А тази сутрин дори ми се оплака един приятел, че ходил да бачка в Белгия, но бързо се прибрал, защотo се отнасяли с българите като с роби. Прави са - с боклук, ще се отнасяш като боклук.
Христос Воскресе!


Тагове:   ДПС,   бТВ,   общество,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Евала за поста !
19.04.2009 17:52
И аз съм се чудила от къде това самочувствие и унес на блогерите ???
Неестествено е ,дори някои се опитаха да ми кажат ,че българина с престъпното си мислене стои като световен модел и всички други са под ниво !?
цитирай
2. анонимен - Не се принизявайте
19.04.2009 17:59
Не се принизявайте,политиците ни накараха да мислим така за себе си.Бъдете горди,че сте българи.Ние сме били велика държава и сме дали много на света.Това,че сме търпеливи не ни прави боклуци.Други са боклуците.Просто трябва да се събуди това общество и да ги помете.Надявам се,че и Вашия постинг и други такива ще помогнат.Христос Възкресе!
цитирай
3. nes - На тези избори без мен...
19.04.2009 18:43
Воистина Воскресе.
Истината е, че тези политици са част от нас. И те са хора като нас, и те ходят по голяма нужда, и на тях им миришат краката.
Дали аз или ти ще сме следващите управляващи, мислиш ли, че ще се променят нещата? Мислиш ли, че няма да си същото корумпирано говедо?
До 20 години са достатъчни, за да е ясно на всички, че политиците са част от нас, ние сме част от държавата, а както са казали древните философи, държавата е умален модел на обществото.
А аз го пиша това, за да ви накарам да го проумеете, поне тази част от вас, които не са. Иначе и аз съм оптимист, но на тези избори без мен. По-добре да се гръмна, ако не се оправят нещата, отколкото да си оплаквам съдбата.
цитирай
4. bambola - Воистина Воскресе!
20.04.2009 12:53
правото на избор е точно като правото на свобода на словото, всички парадират с него ,но никои не го разбира изван себе си.

Поздрави за поста, макар че, все си мисля че не сме чак толкоз боклуци, все нещо здраво има някаде :)
цитирай
5. анонимен - И ние, българите, сме като другите народи.
20.04.2009 15:57
Какво означава "боклуци"? Кои са боклуците? Нима са такива, тези от които си купих козунака? Или пожарникарите, или всеки един от нас изпълняващ общественните очаквания с които е натоварено заниманието му?
Ако нямаше милиони ценни български граждани, които ежедневно създават реални блага, то нямаше да я има и България. Друг въпрос е как биват разпределени и ПРЕРАЗПРЕДЕЛЕНИ тези блага. Там наистина мирише! Затова, моля не обиждаите българският народ.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nes
Категория: Лични дневници
Прочетен: 89651
Постинги: 29
Коментари: 107
Гласове: 304
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930