Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2009 18:56 - Няма по-тъп Music Idol
Автор: nes Категория: Лични дневници   
Прочетен: 972 Коментари: 2 Гласове:
0



Няма по-тъп Music Idol, с по-слаби певци.  Втрещен/а бях, като чух рокконцерта. Бездушие отвсякъде и никакво познание как се пее рок.

Blaze of Glory


Толкова безчувствено, постно, че ако не бях чувал песента, щях да се запитам как е могла да стане хит, а от тази песен ме побиват тръпки по принцип.

Rock"n Roll



Дори Tom Jones би я изпял по-добре. Някои песни трябва да си останат първични, иначе не звучат. Ако не си Robert Plant, не опитвайте това парче.

Smells Like Teen Spirit



Това парче е велико, защото не е изпято от певец. Лапето по принцип пее убийствено и точно затова не трябваше да пее това.

Can"t Let You Go



Имаше една песен на Контрол "Ужас", това е поздрав за теб!

Повече няма да коментирам. Ще се посмея, за да не заплача. То е ясно, че оправия няма.





Тагове:   Music Idol,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. talasyma - Ами
29.04.2009 19:07
гледа ли другата простотия.Милко Калайджиев изпълнява песента "Елате пиленца при батко" в рок вариант.Обаче много хубаво я изпя :) за поп-фолк певец.
цитирай
2. nes - ...
29.04.2009 23:30
Не съм стигнал дотам. Не гледам Music Idol, нито БТВ, нито Нова телевизия. Не си струва човек да си губи времето.
И аз иначе в определени моменти съм имал пристрастия, но ми е скучно да гледам простотия. Хората сигурно са талантливи, но поне за мен не е поднесено по подходящия начин. Не можеш да вкараш няколко добри певци и да ги караш да пеят всички. Убеден съм, че хора като Роби Уилямс, Франк Синатра и т.н. също не биха се справили със задачите, но с тази разлика, че те не са рестоантни изпълнителни, а велики...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nes
Категория: Лични дневници
Прочетен: 89649
Постинги: 29
Коментари: 107
Гласове: 304
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930